3 komentarze

  1. Gdyby nie istnienie Light Novel, to może porządne mangi dostawałyby ekranizacje ;)
    Kogo ja oszukuję, wtedy fantazje nastoletnich prawiczków byłyby spełniane w inny sposób, bo z nich jest kasa ;_;
    Nah, nie pominąłeś nic ciekawego, bo i sezon będzie słabiuśki. Same ekranizacje LNek i jedno fajne kill la Kill. Przewodnicząca to dziewczyna, wbrew pozorom ;)
    Ja tam się w sumie cieszę, że ten sezon będzie słaby, mam mnóstwo rzeczy do pokończenia :)

  2. Tokio Ravens, Kill a kill, Golden Time no to są pewniaki :) wg mnie jeszcze Pupa jest warta obejrzenia, przynajmniej tego pierwszego odcinka, aby zobaczyc z czym to się je. Reszte u mnie wyjdzie w praniu co obejrze. Według mnie na prawde dobry sezon, jak to jesień :)

  3. @SSrefania
    Ekranizowane byłyby porządne mangi albo jeszcze większa ilość eroge :)
    W tym sezonie jest w sumie sporo kontynuacji. Jeśli w poprzednich sezonach oglądało się stosowne serie to teraz też jest co oglądać nawet jeśli nowości okażą się słabiutkie.

    @Ilonek
    Faktycznie zależy jak na ten sezon spojrzeć. Jest ogromna ilość nowych serii to i teoretycznie większa szansa na znalezienie wśród nich czegoś ciekawego :)

Skomentuj

