Nowa ankieta!

Regularność publikowania nowych ankiet na moim blogu wręcz poraża (tak samo jak liczba osób w nich głosujących), ale zostawmy ten drobny szczegół. Najnowsza ankieta zasługuje na poświęcenie jej osobnej notki gdyż jest dla mnie bardzo istotna. Mam zamiar podjąć kolejną próbę urozmaicenia tematyki pisanych przeze mnie notek bo jak na razie dominują wpisy poświęcone anime. Nie żebym zniechęcił się do japońskiej popkultury, dalej ją lubię i nie mam zamiaru rezygnować z tej tematyki, chcę po prostu nieco częściej poruszać trochę inne kwestie. Dlatego proszę Was o pomoc – najnowsza ankieta dotyczy Waszych czytelniczych preferencji. Jestem dość ciekawy wyników i będą mi one pomocne przy pisaniu nowych notek. Ankieta pozwala na zaznaczanie więcej niż jednej odpowiedzi i potrwa (według wstępnego planu) około miesiąca, tradycyjnie można ją znaleźć w panelu bocznym *zerka na prawo*

Uwagi odnośnie samej ankiety można zostawiać w komentarzach pod tą notką. Zaznaczę jeszcze raz, że wyniki ankiety nie będą dla mnie „wyrokiem”, a raczej drobną wskazówką. Niemniej opinie stałych czytelników są bardzo cenne!

2 komentarze

  1. Ech, nienawidzę ankiet wielokrotnego wyboru, bo wtedy jakoś jeszcze ciężej mi wybrać, co chciałabym ticknąć ;) Szczególnie, że pomimo może niezbyt częstego komentowania z mojej strony, staram się regularnie czytać wszystkie notki… i tu się pojawiać problem – bo jak coś wybrać z tej listy artykułów, jednocześnie nie zaznaczając wszystkiego? xD
    Stwierdziłam, że ograniczę się do trzech (to i tak połowa xD) tematów i postawiłam w końcu na M&A (dobrze móc poczytać alternatywną opinię kogoś, kto też orientuje się w temacie), gry komputerowe (widzę, że też lubisz RPG, więc zawsze jest możliwość, że polecisz coś w co jeszcze nie grałam ^^) oraz literaturą (fantastyka all the way ;)).
    Mam nadzieję, że to w czymś pomoże, choć muszę przyznać, że sama ostatnio zrobiłam u siebie podobną ankietę i nadal nie czuję, żeby ukierunkowała mnie ona co do kierunku w jakim powinnam z blogiem pójść ;D Może Tobie bardziej pomoże ^^

    Pozdrawiam ^^

  2. Mam ten sam problem co Shouri, jak tu nie zaznaczyć wszystkiego. Osobiście wychodzę z założenia, że blog powinien być miejscem który podoba się przede wszystkim autorowi. Jak coś Ci wpadnie do głowy to po prostu pisz.
    Zaznaczyłem punkty „manga i anime” (wiadomo dlaczego), „literatura” (bo dzisiaj coraz trudniej o jakąkolwiek opinię o książkach) oraz „artykuły i felietony” (ponieważ je lubię). Ale jak najbardziej popieram pozostałą trójkę i chętnie zobaczę co tam naprodukowałeś.

Skomentuj

