Zapychacz przestrzeni

Wspomniałem kiedyś, że stałem się wielkim fanem kreskówki My Little Pony: Friendship is Magic. Po obejrzeniu kilkunastu odcinków podtrzymuję zdanie, że jest ona lepsza od wielu anime jakie w ostatnim czasie oglądałem i nie dziwię się, że kucyki stały się tak wielkim internetowym fenomenem. Wiadomo wszakże, że Twilight Sparkle i jej przyjaciółki są tak urocze, że mało kto ma siły się im oprzeć :D. Poza tym, miło zobaczyć nową odsłonę kreskówki, na której się wyrosło – aż się łezka w oku kręci. Na potwierdzenie tej tezy krótki, wycięty w kontekstu (jakim jest odcinek 16) filmik z udziałem Fluttershy i Rainbowdash.

I co? Bardziej moe niż wszystkie Haruhi, Kieszonkowe Tygrysy, magical girls i inne ognistookie tsundere razem wzięte. W dodatku każdy odcinek zawiera niezbyt nachalny morał i mnóstwo humoru, który odpowiada nie tylko najmłodszym :D. A jednak na zachodzie ciągle potrafią robić świetne animacje.

2 komentarze

  1. A jednak na zachodzie ciągle potrafią robić świetne animacje.
    Ktoś tu chyba nigdy nie widział Avatar The Last Airbender albo Fineasza i Ferba :)

    Nie cierpiałam kucyków w dzieciństwie, ale te nowe wyglądają naprawdę fajnie. Nie chcę jednak się wciągać w kolejną świetną rzecz, dziękuję bardzo. I nie chodzi mi nawet o to, że popularne więc nie będę elitarna, bo nie jestem hipsterem – właśnie skoro tak wielu inspiruje to łatwiej uwierzyć, że dobre, więc kiedyś się za to zabiorę. Może gdy obejrzę choć połowę z tych prawie dwustu zamierzonych anime…

    1. Przyznaję się do ignorancji we względzie Fineasza i Ferba oraz Avatara :D.

      Mam teraz okres pewnego zniechęcenia do anime (pomimo kilku fajnych serii w tym sezonie); z zainteresowaniem śledzę tylko Hanasaku Iroha, a lukę naprawdę wolę zapełnić kucykami :D. Przypominają mi one dzieciństwo, w którym lubiłem kucyki Pony pomimo, że były „dziewczyńskie” :D.

Skomentuj

