Porcja super-trailerów

Zgodzicie się chyba, że filmowe adaptacje amerykańskich komiksów o superbohaterach są dość udane. Miło wspominam wszystkich X-menów i Spider-mana (choć 3 część była nieco słabsza), a Iron Man był przecież prawdziwym hitem (duża w tym z resztą zasługa Roberta Downey’a Juniora). Wpadkę przy Fantastycznej Czwórce trzeba niestety wybaczyć :D. Wybrawszy się ostatnio do kina na najnowszą odsłonę przygód Harry’ego Potter’a miałem okazje podziwiać plakaty i trailery do nadchodzących filmów o superherosach. Mówię tu o Zielonej Latarni i Kapitanie Ameryka. Obaj bohaterowie są moim zdaniem nieco mniej udani od swoich kolegów po fachu; Kapitan traci na fikuśnym stroju, zaś Zielona Latarnia przegrywa w kategorii „za całokształt” :D. Niemniej oba filmy mają świetne trailery i zapowiadają się nieźle.

Przypomina mi to, że do nadrobienia mam niedawnego Thora… Z kolei na oficjalnym kanale Marvela na youtube odkryłem wszystkie odcinki serialu X-men Ewolucja… aż chciałbym się wrócić do czasów liceum :D.

No cóż, zostawiam was z dwoma trailerami. Jutro rano ruszam na BalCon zaś po moim powrocie możecie się spodziewać krótkiej relacji oraz notki dotyczącej wspomnianego filmu o młodym czarodzieju. Trzymajcie się i do zobaczenia (mam nadzieję :D) na konwencie!



2 komentarze

  1. O, Thora oglądaj – głupi jest momentami i do pierwszego Iron Mana i X-men: First Class nie dorasta, ale można się fajnie bawić. Najbardziej bolało mnie to przeklęte, niepotrzebne 3D. No i postać Lokiego jest fantastycznie, dramatycznie skonstruowana.
    Na Latarnię miałam ochotę, ale gdzieś przeczytałam, że jest kupą. Smutno mi z tego powodu, chociaż genialności się nie spodziewałam, więc do kina prawdopodobnie pójdę, choćby tylko dla wizualiów, które się nieźle zapowiadają. No i mam nadzieję, że nie zrobią nawiązania do historii Green Lanternów i nie okaże się w kluczowym momencie, że Hal słabnie gdy widzi żółty kolor…
    Natomiast na Captaina Americę mocno czekam. Zostałam kiedyś skrzywdzona przez telewizyjną emisję tego filmu o nim z 1990 roku, więc z chęcią zabiję niesmak. Poza tym, ten nowy strój jest całkiem fajnie zupgrade’owany, przy czym pasuje do czasów. No i: też kiedyś myślałam, że Caps jest strasznie outdated postacią, no bo hej, facet w barwach amerykańskiej flagi, ze skrzydełkami na głowie, walczący z naziolami? Ale potem był Civil War i, jaką wielbicielką Iron Mana bym nie była, doceniłam Capsa. Martwię się tylko trochę, że Red Skulla zrobią takiego sobie, bo jego to naprawdę ciężko uwspółcześnić tak, żeby nadal był sobą, ale podobał się widzowi.
    Obejrzyj X-Men: First Class, jeśli jeszcze nie widziałeś. W Warszawie jeszcze grają, więc i gdzie indziej nie powinno być problemu. A to naprawdę świetne kino superbohaterskie.

  2. Trailery zarówno Green Lantern, jak i Kapitana Ameryki wyglądają sensownie, może przejdę się na któryś z tych filmów. Może. ;)

    Ostatnio wielkie wrażenie zrobił na mnie X-Men First Class, bałem się czegoś drętwego i patriotycznego w stylu USA, a tymczasem to moim zdaniem zdecydowanie najlepszy film z serii i kawał dobrej roboty.

    A uniwersum Marvela jest tak olbrzymie, że boję się, co będą ekranizować za 10 lat… :D

Skomentuj

