Emily Browning – Sweet Dreams (Are Made of This)

Na film Sucker Punch na pewno można narzekać. Z drugiej strony jednak nawet największy hater powinien przyznać, że początkowa sekwencja filmu robi piorunujące wrażenie. Duża w tym zasługa Emily Browning, która śpiewa piosenkę towarzyszącą tej scenie. Ten utwór to cover wielkiego przeboju z lat osiemdziesiątych autorstwa zespołu Eurythmics, a swego czasu coverował go także Marilyn Manson. Polecam posłuchać sobie wszystkich wersji tego kawałka, ale przyznam, że najbardziej lubię wersję Emily Browning, a moja sympatia do Sucker Punch ani ewentualne uprzedzenia do Marilyna Mansona nie mają tu nic do rzeczy :D.

Tak na marginesie… nieźle się trzymam, a pracę magisterską oddam w terminie :P

2 Komentarze

  1. No ja zawsze wolałam wersję Mansona od oryginalnej, ale Sucker Punch sprawił, że zrewidowałam ten pogląd, ogólnie film ma fantastyczny soundtrack. Ale że Browning to śpiewa dowiedziałam się jakiś tydzień po seansie i byłam pełna podziwu.
    A początek filmu owszem, z wykopem, ale potem przyćmiewa go… no, wszystko.

  2. E tam uprzedzenia. Mi osobiście wersja Sweet Dreams podoba się najbardziej w wykonaniu Mensona. Jest poza tym piosenką przewodnią w filmie Gamer (polecam, interesująca produkcja).

    Co do Sucker Punch. Nie doszukuję się w nim ambitnego tytułu, ale jest świetna rozrywka i akcja. Ciekawe choć naciągane walki. Poza tym klimaty trochę mangowe (dziewczyny wyglądające jak małe dziewczynki, mini, walczące z potworami). Bardzo podobała mi się rola aktora – przewodnika.

Skomentuj

