Znalezione na youtube

Jestem szczęśliwy! Nie ważne, że moja praca dyplomowa ostatnimi czasy nie chce się rozwijać, a nowy semestr na uczelni to ciągle jakaś abstrakcja (pomimo tego, że trwa już 2 tygodnie). Ważne, że Andrzej Pilipiuk odwiedzi tegoroczny Grojkon ^^. Pozostaje mieć nadzieję, że spotkanie autorskie z „największym piewcą wsi polskiej od czasów Reymonta” odbędzie się 10 marca bo akurat wtedy planuję zrobić sobie wycieczkę na Grojkon. Przydałoby się jeszcze wysupłać trochę grosza i kupić jakąś książkę by podsunąć ją autorowi do podpisania… waham się pomiędzy nowym Wampirem z m3, a czymś nieco bardziej klasycznym – którymś tomem przygód Jakuba Wędrowycza lub choćby Rzeźnikiem Drzew. Na całą serię „kuzynek” niestety brakuje kasy… znaczy… kasa może by i była, ale chciałbym wpierw skompletować nowe wydanie sagi o Czarnej Kompanii Cook’a… Ech, czasem mam wrażenie, że gdyby tylko wpuścić mnie do księgarni to wyniósłbym stamtąd całą walizkę książek, nie pytajcie mnie jednak kto miałby za nie zapłacić.

A teraz temat na dziś! Lubicie naleśniki? Ja jakoś nie szaleję na ich punkcie, ale wiele zależy od tego jakie ma się do nich dodatki – taki na przykład serek waniliowy potrafi zmienić postać rzeczy :D. A co powiecie na naleśniki zrobione w całkowicie ekstremalnym (w dodatku szwedzkim) wydaniu? Chłopaki na poniższym filmiku wcinają aż im się uszy trzęsą :D.

Szwedzcy kucharze (skojarzenia z Muppet Show anyone?) w wydaniu ekstremalnym są dość popularni na youtube i mają całą kolekcję niezłych przepisów na całkiem apetyczne potrawy. Co ciekawe, nawet sposób przyrządzania dania jakoś nie psuje mi apetytu. Muszę koniecznie obejrzeć więcej :D.

One response

  1. Przypomniało mi się jak raz u kumpla robiłem jajecznicę…

Skomentuj

