Zapowiedziano drugi sezon Maria Holic!

Przeczytałem wczoraj na MAL i w paru innych serwisach, że potwierdzono powstanie drugiego sezonu anime Maria Holic, produkcją ma ponownie zająć się studio SHAFT. Maria Holic to pierwsze anime, które opisywałem na blogu z odcinka na odcinek, moim zdaniem to kawał niezłej animacji z absurdalnym humorem, pokręconą fabułą, która wręcz bezczelnie parodiuje utarte w klasyce yuri schematy. Nie wiadomo jeszcze kiedy anime będzie miało swoją premierę, ale pierwszy sezon podobał mi się na tyle, że na pewno zabiorę się za oglądanie. Nie planuję jednak ponownie opisywać na blogu kolejnych odcinków – na dobre porzuciłem ten rodzaj aktywności i dobrze mi z tym :D.

"Tak, za niedługo znowu będę powodował krwotoki z nosa u mojej kochanej Kanako!"

Za produkcję ma ponownie odpowiadać SHAFT… w przypadku pierwszego sezonu spisali się świetnie, mają na koncie także kilka innych hitów takich jak ef – a tale of memories, ale ostatnimi czasy ich produkcje przestały do mnie przemawiać… może nowa odsłona Maria Holic przywróci mi wiarę w to studio?

3 Komentarze

  1. To naprawde dobry news, pierwsza seria bardzo mi się podobała i pozostawiła niedosyt więc… pozostaje tylko czekać! ( i nie tracic nadzieji :P)
    A i od pewnego czasu czytam tego bloga i muszę pochwalic twórce :), naprawdę dobry

  2. Tak studio Shaft ma za sobą dość oryginalne produkcje. Dowodem są seri ef i Bakemonogatari. Chociaż trzeba przyznać, że te studio ostatnimi czasy ma mało pieniędzy. Mam nadzieję, że nowe Maria Holic nie będzie jakimś graficznym koszmarem. Jako, że jestem fanką yuri muszę nadrobić poprzedni sezon.
    PS. U mnie nowa notka. Recenzja K-on!

  3. @Kirei_na_me
    Dziękować, dziękować! Polecam się na przyszłość, ale proszę mnie za często nie chwalić bo jeszcze spocznę na laurach :D.

    Fakt, faktem – w pozostawianiu niedosytu pierwszy sezon MH był mistrzem, a na kolejne porcje absurdu w wydaniu Mariyi, Kanako i reszty jestem zawsze gotów.

    @Yukimaru
    Maria Holic to chyba przede wszystkim parodia yuri i najlepiej nieco orientować się w temacie przed oglądaniem. Zdaje się, że pisałaś u siebie o Strawberry Panic; jeśli znasz tą serię to możesz spokojnie brać się za Maria Holic – jesteś najpewniej obeznana z odpowiednimi motywami.

    Pozdrawiam!

Skomentuj

