Zabawa w fansubbing

Razem z braciszkiem postanowiliśmy zrobić w wakacje coś twórczego. Przypadkiem wpadliśmy na pomysł robienia „profesjonalnych” fansubów do anime by przy okazji poczuć się jak „elitarni” członkowie internetowej społeczności skupionej wokół mangi i anime. Nasza dwuosobowa grupa nosi zaszczytną nazwę WeLuv2DGirls, a jej stronę można znaleźć pod tym linkiem. Pierwszym projektem grupy ma być 283 odcinek popularnego choć umiarkowanie ciekawego anime Bleach, a mamy nadzieję wypuścić go jutro lub pojutrze :D.

Nie mam pojęcia jak długo grupa przetrwa :D. Wszystko rozbija się o to „czy będzie nam się chciało” i jak będziemy się bawić pozując na wspaniałych członków wspaniałej grupy fansuberskiej tworzącej napisy do wspaniałego anime :D.

2 komentarze

  1. Hahahaha napad twórczy jest widzę modny:P Ja ostatnio też postanowiłam poczuć się jak członek grupy fansuberskiej, tyle że ja zrobiłam napisy do klipu:P

  2. Wow, co to człowiekowi do głowy nie wpadnie ;p
    A mi wystarczyłoby oglądanie dram przez całe wakacje… XDDD Zero zapału.
    *podziw*
    Pozdrawiam.

Skomentuj

