BalCon już za tydzień!

No, w zasadzie to za trochę mniej niż tydzień – za równe siedem dni o tej porze będzie już po imprezie :D.

Wejściówkę mam zaklepaną od niemal dwóch miesięcy i tylko najazd kosmitów jest mnie w stanie powstrzymać przed wycieczką do Chorzowa. Mogę narzekać na „politykę wejściówkową” prowadzoną przez organizatorów, ale nie zmieni to faktu, że z niecierpliwością oczekuję imprezy. Rok temu ubawiłem się świetnie, a udział w konkursie Imperiam Alchemist będę dłuuugo wspominał :D. Jeśli chodzi o plany blogowe odnośnie konwentu to na pewno napiszę jakąś notkę :D. Nie wiem czy będę się starał napisać taką długą relację jak ostatnim razem, ale na pewno wstawię kilka zdjęć i wymęczę kilka zdań.

*Klik* by przejśc na stronę BalConu.

Jeśli też będziecie na konie to pewnie będziemy się mijać na korytarzach, a może nawet zmierzymy się w jakimś konkursie bo zamierzam wygrać jakieś fanty :D. W każdym razie życzę sobie i Wam dobrej zabawy. Do zobaczenia w Chorzowie!

7 komentarzy

  1. mnie nie bedzie, ale czekam na notke ^^

  2. Ja już przygotowuję samochód na tę wycieczkę:)

    1. Z jakiegoś powodu wordpress co jakiś czas wrzuca twoje komentarze do folderu ze spamem :D. Domyślasz się dlaczego?

      Fajnie, że jedziesz ^^. Będziemy mogli potem porównać nasze odczucia po imprezie :D.

      1. U mnie tak robi co jakiś czas z komentarzami Aikee i też nie wiem dlaczego…

        Ja już żyję tylko tym wyjazdem:P Mój ojciec mi marudzi i opowiada jak mam jechać. Na mapie pokazuje i wogóle… Cała rodzinka żyje tym konwentem:P

        1. Fajnie :D. U mnie jakoś bez entuzjazmu, tylko pytają się kiedy wracam. Nie pamiętam jak było przy pierwszym konie, ale pewnie podobnie jak u Ciebie.
          A co powiesz o programie atrakcji? Szczerze mówiąc to ja na pierwszy rzut oka żadnych rewelacji nie widzę :D.

          1. Ja planowi zarzuciłabym tyle, że więcej atrakcji ciekawych jest w sobotę niż w niedzielę… Do tego jeszcze to co nas interesuje jest już o 9 rano… Strasznie ciekawi mnie lekcja japońskiego i tam na bank się pojawię:)

  3. Załamałam się T_T
    Chciałam jechać, bardzo… Nawet dosyć blisko mam! A tu co? Du.. pa.
    T_T
    A już mi się udało pozbierać, a tu od nowa… Sobie przypomniałam i w ogóle…
    T.T

Skomentuj

