Drugi sezon Hakuouki potwierdzony

Na końcu ostatniego odcinka popularnego anime o przystojnych samurajach ogłoszono powstanie drugiego sezonu serii, informacja została także potwierdzona na oficjalnej stronie tytułu. Emisja ma ruszyć tej jesieni.

Nie miałem jeszcze przyjemności obejrzeć ostatniego odcinka, ale uważam informacje z MAL za wiarygodne. Spodziewam się, że zakończenie pierwszego sezonu pozostawi wiele otwartych wątków co uzasadnia powstanie kontynuacji; o Hakuouki można powiedzieć dużo, ale na pewno nie to, że akcja rozwija się tam szybko. Niemniej anime ogląda się przyjemnie pomimo formuły „ona jedna i nieśmiała, otoczona przystojniakami” i pewnie jesienią skuszę się na śledzenie dalszych losów uroczej Chizuru i jej gromadki bishounenów.

A tak zupełnie na marginesie: zmieniłem ankietę *zerka na prawo*.

Źródło: minitokyo.net

One response

  1. Nie wiem czy widziałeś anime gintama (bohaterami są również członkowie shinsegumi)ale tam Hijikata zawsze kłóci/drażni się/walczy czy jak tam to nazwać z Okitą. więc gdy zobaczyłam ten obrazek u góry to myślałam, że padnę ze śmiechu;).
    A tak apropo komentarz trochę nie na czasie bo seria już trwa ale nie mogłam się powstrzymać:)

Skomentuj

