Nadchodzące konwenty

Wczoraj uświadomiłem sobie, że w następny weekend odbywa się Grojkon. Przez tą całe zamieszanie (z resztą jak najbardziej uzasadnione) związane z kwietniowymi wydarzeniami i przenoszeniem konwentu zdążyłem zupełnie zapomnieć o imprezie :/. Swoją drogą to obecny termin (21-23 maja) to taki ostatni dzwonek przed szaleństwem związanym z końcem semestru – tydzień później i musiałbym z ciężkim sercem odpuszczać sobie konwent by zakuwać do zerówki… No cóż… mam tylko nadzieję, że przeniesienie terminu nie wpłynie zbytnio na moje konwentowe plany (choć wiem na pewno, że odwołano już jeden LARP) i na frekwencję wśród bliższych i dalszych znajomych; może to trochę „niekonwentowe” z mojej strony, ale zabawa bez ani jednej znajomej twarzy mi się nie uśmiecha :D.

Jakoś na dniach ruszają rezerwacje miejsc na BalCon czyli drugi konwent, który mam chwilowo w planach. Organizatorzy  straszą limitami miejsc i uruchamiają rezerwacje z dwumiesięcznym wyprzedzeniem, a pewnie znowu okaże się, że w dniu konwentu zostało jeszcze 300 wolnych miejsc :D. Niemniej Balcon ma dwie bardzo poważne zalety; pierwsza – odbywa się w lipcu kiedy to studenci mają wakacje; druga – odbywa się w Chorzowie, a to stosunkowo blisko od mojego miejsca zamieszkania. Cena wejściówki to „aż” 40 zł, ale trzeba się pogodzić z myślą, że konwenty raczej nie mają tendencji do tanienia… Pozostają próby załapania się na darmową wejściówkę przez konkursy, loterie i inne cuda. Drugą opcją jest zaangażowanie się we współtworzenie programu… na chwilę obecną stwierdzam jednak, że jestem na to stanowczo za leniwy :D.

Jeśli chodzi o moje blogowe plany związane z konwentami to na pewno wrzucę w sieć jakieś zdjęcia i napiszę kilka słów. Pewnie pokuszę się o dłuższą relację z BalConu tak jak zrobiłem to w zeszłym roku, ale z rozpisywania się o Grojkonie raczej zrezygnuję.

Do zobaczenia w piątek! (jeśli oczywiście ktoś wybiera się na Grojkon :D)

*Klik!* by przejść na stronę Grojkonu.

5 komentarzy

  1. Ha! My też planujemy się wybrać na BalCon:)

  2. Ale zesiwiałam jak zobaczyłam, że 40zł xDD Przypomniałam sobie teraz o tym… Normalnie bym sobie odpuściła, ale żeby zobaczyć się z Alex, Wiedźmą, Sakurką i resztą ekipy od kilku miechów zbieram kasę, więc i na to się znajdzie. Nikt mnie nie zatrzyma ;)

  3. A na ecchicon się nie wybierasz?:P Ja tam będę xD

  4. To cieszę się, że przynajmniej z częścią znajomych z wordpress’a będę się mijał na BlaConowym korytarzu :D. Może zrobimy mały zlot albo coś takiego :D.

    @Mizuumi
    EcchiCon jest strasznie daleko bo chyba aż w Warszawie :D. Z drugiej strony w wakacje można taką wyprawę urządzić, ale samemu się na to nie odważę (bo mnie jakieś ecchi atrakcje napadną :D). Zobaczymy.

  5. Ja jestem za zlotem:):P

Skomentuj

