Grojkon przełożony

Ten weekend miałem spędzić w Bielsku-Białej na Grojkonie, ale w związku z ostatnimi tragicznymi wydarzeniami organizatorzy zdecydowali się przenieść konwent na dni 21-23 maja. Z reguły nie zajmuję się na blogu kwestiami społecznymi i nie będę komentował ostatnich wydarzeń; we wszelkich mediach jest już z resztą dość informacji na ten temat i nie widzę potrzeby dokładania swoich trzech groszy. Napiszę jedynie, że w stu procentach popieram decyzję o przełożeniu konwentu – lepsze to niż ryzykować spięcia i dziwną atmosferę na imprezie. Oficjalne oświadczenie można od dwóch dni przeczytać na stronie konwentu.

*Klik* by przejść na stronę Grojkonu.

2 komentarze

  1. Szkoda, że go przenieśli, a tak bardzo chciałam pojechać. Ale to nic bo przecież i tak się odbędzie tylko kiedy indziej. Zgadzam się, że jest to słuszna decyzja ja tez nie chciałabym spięcia z innymi.

    Koyorii!

  2. Ja niestety na Grojkon się nie wybierałam i dalej się nie wybieram. Cóż, nic na jego temat nie wiem i nie chcę, bo i tak nie udałoby mi się pojechać. Trudno. Zgadzam się z wami z tym przeniesieniem. Ta sytuacja, inny klimat, to nie taka sama zabawa. A jak już pojedziecie w maju na niego to życzę wam miłej zabawy i zrób później oczywiście notkę o tym i zdradź relacje.

    Yukina < 3

Skomentuj

