Jeszcze więcej Mirasa w sieci

W przypływie ciekawego nastroju i wyczerpania po pierwszym egzaminie w sesji (tak, nadszedł ten piękny czas kiedy studenci mogą się wykazać wiedzą zdobywaną systematycznie :D przez cały semestr), a także z ciekawości założyłem sobie w końcu konta na MALu i Twitterze. Odpowiednie linki znajdują się w nowym polu panelu bocznego, a kilka najnowszych wpisów z twittera także można podziwiać w panelu bocznym (na chwilę obecną na szarym końcu panelu bocznego, ale możliwe, że okienko twittera wyląduje w ostateczności gdzieś indziej). Jestem raczej mało aktywnym użytkownikiem serwisów tego rodzaju i na wszelkie zaproszenia czy wiadomości mogę odpowiadać z opóźnieniem, ale zobaczymy co z tego wyniknie. Informacje o obejrzanych animkach na MALu są w miarę kompletne; wyszukiwanie tytułów było dokładnie taką inteligentną rozrywką jaką lubi mój wymrożony i wyczerpany pierwszym egzaminem umysł :D. W miarę upływu czasu pewnie pododaję jeszcze serie, które mam w planach obejrzeć i te które rzuciłem w ciemny kąt. Z mangami sprawa była za to bardzo prosta bo czytam tylko wydania papierowe, a do skalacji mam wstręt co skutecznie ogranicza liczbę przeczytanych tytułów. Co do twittera to szukam aktualnie jakiegoś prostego w obsłudze klienta, który umożliwi twittowanie bez konieczności logowania się na stronie internetowej (coś na kształt programu pocztowego), jakieś sugestie?

Jak już wspomniałem właśnie zacząłem sesję i mam do zdania jeszcze kilka egzaminów co skutecznie eliminuje mój zapał twórczy, a więc notka z prawdziwego zdarzenia nie pojawi się jeszcze przez jakiś czas. Jak tylko zrobi się nieco luźniej postaram się dodać notkę z gatunku „tych ambitniejszych”.

Pozdrawiam i życzę nieco łagodniejszej zimy (bo po dzisiejszym poranku to szkoda gadać…).

2 komentarze

  1. Ty zacząłeś sesję a ja już jestem prawie na końcu… W piątek pisałam ostatni egzamin i jeżeli go zaliczyłam (a mam wątpliwości niestety…) to już będę po…

  2. Szczerze to bardzo się ciesze, ze zawitałeś u nas na Twitterze ^^ Z tego co mi się zdaje to jesteś jedynym chłopakiem, więc będzie przede wszystkim ciekawiej :)
    Założenie MALa dla mnie było jakąś karą za to, że zamiast zrobić to póki mialam mało tytułów to wolałam wypisywać te tytuły na kartkach, które dość szybko się gubiły. Do teraz mam jeszcze dodane nie wszystkie anime i też w mangach pewnie dużo zabraklo (chociaż już jestem zarejestrowana ponad pół roku), ale tym drugim się nawet tak nie przejmuję, bo to, co czytałam w pośpiechu na komputerze wcale nie powinno liczyć się jako „completed”.
    Życzę szczęścia w rozszyfrowywania obu stronek/serwisów ^^

Skomentuj

