Zapychacz przestrzeni… (z cyklu: „znalezione na youtube”)

Wszyscy obywatele naszego pięknego kraju mający nie więcej niż dwadzieścia-kilka lat oglądali pokemony na polsacie (no, może prawie wszyscy) i nie ma sensu się teraz tego wypierać. Pokemonowe szaleństwo na szczęście dawno mnie opuściło (już nawet na gry wideo z tego cyklu patrzę z dystansem), ale dziś uświadomiłem sobie, że jakimś cudem  nigdy nie przyszło mi do głowy, że pod serialowe stworki głos podkładali aktorzy. Po obejrzeniu przypadkowo znalezionego na youtube filmiku stwierdzam, że charakterystyczne piszczenie  robi o wiele większe wrażenie gdy słyszy się je z ust seiyuu, a nie pewnego popularnego, żółtego pokemona.

One response

  1. Jacie! Jaka słodka! Chyba bite 5 minut się śmiałam jak to usłyszałam! hahahahahaha xD
    Przyznać trzeba, że robi wrażenie ^^
    Seiyuu są wielcy ;)

    Pozdrawiam ^^

Skomentuj

