Garść (lub dwie) osobistych wynurzeń i ciekawostek

Można ostatnio zaobserwować spadek aktywności na moim blogu; żadnego regularnie opisywanego anime, zero recenzji (czy to książek, filmów czy gier) i jedynie uczestnictwo w Karnawale RPG pozwoliło na wielki powrót do tematyki gier fabularnych. Swoją drogą Karnawał uważam za niezły pomysł i planuję uczestnictwo w kolejnych jego odsłonach, ale szerzej na ten temat za chwilę. Poniższy tekst jest luźnym zbiorem odnoszących się do blogowania przemyśleń, które naszły mnie w ostatnim czasie i nie wnosi do samej czynności blogowania nic konstruktywnego, a jedynie pozwala mi zaspokoić moje grafomańskie zapędy. Jeśli ktoś nie chce czytać moich wypocin to zawsze może poprzestać na popatrzeniu na poniższy obrazek (swoją drogą bardzo ładny i nawet luźno związany z poniższym tekstem).

"Read or Die" to anime o nader ładnej bibliotekarce... muszę to kiedyś obejrzeć.

O ile notki piszę nieregularnie to prawie codziennie zerkam na panel administracyjny swojego bloga i rzucam okiem na statystyki; zdarza mi się zaobserwować tam bardzo ciekawe, a czasem zabawne rzeczy. Zdecydowanie najwięcej zabawy dostarczają mi frazy, które wprowadzone do wyszukiwarek pokazały mojego bloga – zdarzały się już takie cudeńka jak: „ksiądz zakochanie pomoc”,  „wybawca świata”, „uczennice na badaniach lekarskich” (ktoś ma chyba bardzo kosmate myśli), „syndrom czajkowskiego” (oczywiste nawiązanie do Maria Holic), „tatuaże mirasa” (o tym akurat pierwsze słyszę) czy „przygotowanie do pójścia na basen”. Nie mam pojęcia co mój blog ma wspólnego z niektórymi frazami, ale okazuje się, że ciemnej strony wordpress’a nie znam nawet ja. Inną sprawą jest poruszanie tutaj tematyki ecchi, hentai i yaoi; o ile jakieś kadry z animowanymi majtkami można znaleźć to bardziej odważnych scen sobie nie przypominam. Mimo to wpisywanie w google tych fraz ma ponoć pokazać Blog Mirasa. Z kolei od pierwszej wzmianki o 07-Ghost ta strona (znowu ponoć) wręcz ocieka obściskującymi się facetami, a zwłaszcza bohaterami wspomnianej serii. Faktycznie, regularnie piszę tu fanfic opisujący zakazaną miłość Teita i Ayanamiego :/.

Cieszę się, że mój blog jest jedną z czołowych stron w polskim internecie, która porusza tematykę gry „Zanzarah: The Hidden Portal” (choć stron takich jest jak na lekarstwo). Jak dotąd zamieściłem tylko recenzję tej niedocenionej przez wszystkich gry, ale zwróciła się do mnie o pomoc dziewczyna mająca pewne drobne problemy z nią. Fakt ten mocno pobudził moją dumę i zacząłem nawet wyobrażać sobie, że uchodzę za pewien autorytet :D. Jako, że znowu gram w Zanzarah zaczął chodzić mi po głowie pewien projekt związany z tą grą, ale szczegóły zachowam chwilowo dla siebie.

Nie chcę wyjść na osobę mającą obsesję na punkcie liczby odwiedzin, ale niezmienny pozostaje fakt, że od chwili opublikowania notki w ramach „RPG Blog Karnawał” wyraźnie wzrosła liczba odwiedzin na moim skromnym blogu. Za ilością odwiedzin nie poszła jednak liczba komentarzy, ale tym się akurat szczególnie nie przejąłem :D. Ktoś uznał nawet za stosowne „utopić” mój wpis w bagnie co jest jakąś nobilitacją. Za nieco większą nobilitację uważam jednak to, że ktoś na forum dużego serwisu Elektroniczna Biblioteka umieścił link do mojego wpisu z zapowiedziami jesiennych nowości anime (chodziło o Tatakau Shisho jako obraz przeróżnych wizerunków bibliotekarzy w filmach).

Ostatni wspomniany link nie wywołał co prawda ogromnego skoku w liczbie odwiedzin, ale szczegółowe omawianie statystyk zostawię sobie na notkę urodzinową, którą ukaże się (jeśli wytrwam do pierwszych urodzin bloga :D) za nieco ponad miesiąc. Tymczasem wracam do rozmyślania jakby tu rozruszać bloga i wyczekiwania na kolejną odsłonę Karnawału Blogowego. Ah, zapomniałbym o notce z zapowiedziami zimowych nowości w świecie anime, z których może wybiorę coś do regularnego blogowania :D.

One response

  1. Read Or Die jest świetne, jedno z moich ulubionych anime, a nader ładnych bibliotekarek pojawia się trochę więcej ;D.

Skomentuj

