Do zobaczenia na Porytkonie!

Czas zacząć pakować plecak, zwinąć śpiwór i szukać miejsca w pociągu. Do zobaczenia na konwencie!

Nie planuję żadnej notki z obszerną relacją z Porytkonu, ale na pewno podzielę się zdjęciami (choć dużo ich raczej nie będzie bo jestem marnym fotografem).

Zapraszamy!

Zapraszamy!

Reklamy

6 komentarzy

  1. Heh, tak samo jak ja ;D Ledwo co wyszło mi 10 zdjęć, a i tak robiłam je na siłę pod koniec ;/ Już nawet nie mówie o ich jakości -.- byłam tylko dzis, a notkę już dodałam ;D

  2. Ahhahahahha. Mało snu daje się we znaki. Pospamuję sobie na twoim blogu 8DDD. Znowu będą jakieś moje zdjęcia? :D

    1. Coś jest w tym powiedzeniu, że brak snu działa lepiej niż alkohol… Miałem tak mało snu, że kiedy wróciłem do domu rodzice zapytali mnie czy przypadkiem nie jestem pijany :D. Swoją drogą to tego „kaca” (moralnego :D) leczyłem prawie cały dzień :D.
      Będą Twoje zdjęcia, a dokładnie jedno z wyścigów w śpiworach :P.

  3. Moje niewyspanie objawia się tym że jestem hiperaktywna i jest mi cholernie wesoło. Dzisiaj przyszłam w połowie lekcji do szkoły i napisałam sprawdzian w 7 minut 8D. Mój jest dalej niewyleczony, kręci mi się tak fajnie w głowie xDD. Lepiej tego nie rób, ludzie wreszcie będą wiedzieli komu skopać tyłek za pobudkę o godzinie 5 nad ranem xDD.

    1. Czytałem gdzieś, że drugiej nocy jakaś grupa chodziła po całym konwencie z akcją „Gdzie są kluczyki od czołgu!”; my z naszymi wyścigami nie byliśmy tacy najgorsi. Szkoda tylko, że nikt się do naszych zawodów nie przyłączył – 20 osób kicających w śpiworkach wyglądałoby lepiej niż 4 ^^.

  4. Najgorsza to była grupa najebanych fantastów którzy przechodzili przez nasze piętro 5 razy śpiewając jakąś zrąbaną piosenkę .___. To musiało być w czasie tej godziny kiedy spałam xD.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: