Yuki Suzuki – Aka no Kakera (07-Ghost OP)

Żeby uniknąć sytuacji, w której trzy wpisy pod rząd dotyczą bezpośrednio odcinków 07-Ghost dziś podzielę się pełną wersją openingu do tej serii. Piosenka wpada w ucho, artystka nie drażni piskliwym głosikiem, a w melodii można wyłapać parę fajnych motywów. Jak dla mnie utwór mógłby być jeszcze nieco cięższy ale nie zmienia to faktu, że Aka no Kakera to bardzo porządny kawałek, szczególnie na tle niektórych „arcydzieł” jakie czasem umieszcza się w czołówkach. Naprawdę czasem dobija mnie fakt, że niezłe serie mają zupełnie niepasujący do nich, tandetny opening ;/. W przypadku 07-Ghost jednak piosenka zalatuje przyjemnym rockiem i ładnie komponuje się z całością.

Pani Suzuki ma ładny i mocny głos, a na teledysku prezentuje się pozytywnie. Jak już kiedyś wspomniałem jestem uczulony na różowy j-pop dlatego teledysk oceniam wysoko. Ładne czarne wdzianko wokalistki i otaczające ją małe stadko gitarzystów (bardzo cieszy fakt, że gitary wyraźnie słychać, a nie służą tylko do ozdoby – patrz fragment z około 2:30 minuty) nadaje całości ciekawy nastrój choć nie można powiedzieć, że na ekranie wiele się dzieje. Nie wiem czy nie pomyliłem się w rachunkach, ale  zdaje mi się, że w teledysku występuje siedmiu gitarzystów; to taki dodatkowy smaczek bo w końcu w 07-Ghost mamy Siedmiu Duchów, którzy pokonali boga ciemności Verlorena.

One response

  1. […] Jeśli mam porównać oba tytuły (opening i ending) pod kątem teledysków to korzystniej wypada Aka no Kakera. Co prawda tam też niewiele się działo, ale całość była jakoś bardziej dynamiczna, a Yuki […]

Skomentuj

