Kto jedzie na BalCon?

Przez tydzień nie napisałem żadnej nowej notki… Moje siły twórcze były całkowicie wyczerpane przez przygotowania do egzaminu dyplomowego. Teraz, kiedy mogę się już uważać za absolwenta państwowej szkoły wyższej mam zamiar kontynuować opisywanie odcinków 07-Ghost i zrobić w miarę kompletny przegląd letnich nowości.

Dziś jednak poruszę inną kwestię. 18 i 19 lipca odbywa się w Chorzowie konwent BalCon poświęcony mandze, anime i szeroko rozumianej japońskiej (pop)kulturze, na którym mam zamiar się pojawić (na chwilę obecną szanse oceniam na 90%). Zapytuję przeto czy ktoś z odwiedzających mój skromny blog także chce zaszczycić konwent swoją obecnością? Jeśli ktoś mieszka w południowej części województwa śląskiego to możemy się nawet umówić na wspólny dojazd :D.

Rezerwacji można dokonywać do 15 lipca więc został jeszcze tydzień na zastanowienie się. Organizatorzy nie przewidują możliwości dokonania akredytacji w dniu konwentu… Pozwoli to uniknąć bałaganu, który często się zdarza gdy hordy konwentowiczów zaczną szturmować bramy, ale może też ograniczyć ilość chętnych do uczestnictwa… Nie wiem jaki jest limit miejsc, ale na chwilę obecną (jeśli wierzyć stronie internetowej konwentu) zostało ich jeszcze prawie 400 (!). Wspomnę tylko, że na każdym konwencie na jakim byłem była możliwość akredytacji przez cały czas trwania imprezy i jakoś udawało się to przeprowadzić. Na oceny jednak za wcześnie…

Zapraszam do zapoznania się ze stroną internetową BalConu.

Skomentuj

