Nowe szaty bloga

Z zamiarem zmiany szaty graficznej nosiłem się już od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogłem się zmobilizować. W końcu zrobiłem to pod wpływem impulsu. Trudno było mi pożegnać się ze starym layout’em, który miał ładną, przyjemną w czytaniu, dużą czcionkę, ale obecny tak wpadł mi w oko, że zniknęły wszystkie moje opory. Wybrałem odcienie niebieskiego gdyż wielkimi krokami zbliża się lato, a to nieodmiennie łączy się z piekącym słońcem, które zwykle bardzo mnie męczy. Kolory przywodzące na myśl jeziora i przyjemnie chłodną wodę podziałają kojąco na wszystkich podzielających moje zdanie odnośnie upałów :). Przy okazji znowu zrobiłem małe porządki z tagami (chmurkę tagów można teraz znaleźć w panelu bocznym) i przywróciłem kategorię „przemyślenia”, w której można znaleźć teksty nieco bardziej ambitne, aspirujące do miana artykułu czy felietonu. Dodałem też link do serwisu LARPY.PL, który współtworzę (no, coś w tym stylu), zainteresowanych tematyką RPG i LARPów serdecznie zapraszam do odwiedzenia forum.

W nagłówku ponownie wylądowała Primula z popularnego anime Shuffle! W pierwszym nagłówku znalazła się przez zupełny przypadek, ale szybko stała się swoistą maskotką bloga i sprawdza się w tej roli wyśmienicie więc nie zamierzam tego zmieniać. Z racji bardzo ograniczonych umiejętności w zakresie obsługi programów graficznych ograniczyłem się tylko do przycięcia obrazka źródłowego, jego pełną wersję zamieszczam poniżej.

Shuffle!_226

8 komentarzy

  1. tez chcialem kiedys ten motyw, tylko ze jakos mi przeszkadzala ta mala przestrzen na tytul wpisu, ale w sumie ladnie dobrales sobie zarowno motyw jak i header.

    Niestety malo sie grami interesuje takze mnie raczej na serwisie nie zobaczysz.

    pozdrawiam

  2. Kurcze… na początku miałam nieodparte wrażenie, że przez przypadek wylądowałam na blogu Hinano ;) (dla tych którzy nie wiedzą – taki najbardziej znany blog o anime, prowadzony przez dziewczynę będącą kiedyś fansubberką)
    Bardzo ładnie Ci się to wszystko wpasowało ;)
    Co zaś się tyczy „ograniczonych umiejętności w zakresie obsługi programów graficznych”, to przesadzasz. Zaręczam, że np. PhotoShop nie jest taki straszny kiedy spędzi się przy nim dajmy na to godzinkę, eksperymentując z jego możliwościami ^^

    W każdym razie zmiany wyszły na dobre :)
    Pozdrawiam ^^

  3. Też uważam, że zmiany wyszły na dobre. Stary layout wybrałem bez większego zastanowienia (tak jak bez zastanowienia zakładałem bloga :D), był czytelny, ale trochę bez wyrazu.
    Po krótkich poszukiwaniach chyba znalazłem blog Hinano (o ile to „ta” Hinano, w internecie nie można mieć pewności) i faktycznie ma taki sam motyw. A myślałem, że będę oryginalny :P.
    Akurat nauczenie się obsługi GIMPa czy innego Photoshopa to jedna z wielu moich niezrealizowanych ambicji, które wiecznie odkładam na później… może chęć zrobienia sobie super-ekstra nagłówka mnie jakoś zmotywuje.

    O stronie LARPY.PL wspominam w nadziei, że przypadkiem przeczyta to ktoś z okolic Bielska-Białej kto jeszcze na naszych larpach nie był, a miałby na to chęć. Próbuję jakoś zachęcić ludzi do tego bo to świetna zabawa. Hm, może warto to było częściej robić jakieś relacje czy pisać artykuły na ten temat…

  4. „z okolic Bielska-Białej”
    No to teraz mnie rozbroiłeś ;) Właśnie masz przed sobą kogoś takiego (chodzę do szkoły w BB) xD
    Szczerze mówiąc nigdy się Larpami nie interesowałam, ale kto wie… będę musiała poczytać tą stronkę i się zorientować ^^

  5. Ładnie, ładnie…

    Stonowane kolory to bardzo dobry wybór – nie wali po oczach jak na niektórych stronach.

    Ogólnie w porównaniu do poprzedniej wersji to bardzo duży skok graficzny.

    PS. W dodatku jedna z bohaterek „Shuffle”!!! Już za to masz u mnie plusa! Shuffle to mój ulubiony „odmóżdżacz”. :D

  6. Zgadzam się, co do tego, że zmiany wyszły na dobre. Kilka razy wcześniej wpadałam już na tego bloga, ale jakoś moje lenistwo powstrzymywało mnie przed zostawieniem komentarza. Za to kiedy zobaczyłam ten szablon, wiedziałam, że nie mogę tak po prostu zostawić tego bez słowa. Strasznie podoba mi się to, że postawiłeś na błękit. To zdecydowanie ulubiony ze wszystkich moich kolorów, a do tego kojarzy się, jak sam powiedziałeś, z chłodną wodą w gorące letnie dni. I chyba będę musiała zerknąć na anime, z którego pochodzi obrazek na nagłówku, bo strasznie mi się on podoba, a jeszcze nie sprawdzałam tego tytułu. Chyba będę musiała nadrobić zaległości.
    Pozdrawiam ^^

    1. Ja też do Ciebie zaglądam, ale chyba jeszcze komentarza nie zostawiłem :P. A co do Shuffle to jest to klasyka haremowych komedii ecchi, jeśli ktoś nie lubi ujęć bielizny to może sobie spokojnie odpuścić :D. Ogląda się jednak bardzo przyjemnie i można się pośmiać. Z tego co pamiętam to Primula pokazuje akurat najmniej ciała :D. Niemniej z anime i z gry, na której jest oparte pochodzą prześliczne grafiki takie jak ta powyżej.

  7. Kocham Primulę, ale jeszcze nie miałam z nią banner’a. Zresztą i tak chyba zrobię ją na zimę, czy wiosnę, bo jej blada skóra nie pasuje mi do wakacji (u ciebie pasuje^^).

    Wracając do tego co powiedziała Shourii o Photoshop’ie mam takie pytanie. A jest na ten program specjalny kurs? Bo ja bym z chęcią na coś takiego poszła :/ Totalnie sobie nie radzę, a gdy robię na Paint’cie to zdaję mi się jakbym była w podstawówce i malowała rysuneczki na komputerze. . .

    Są jakieś inne dobre programy?

    A teraz Shuffle – Oglądałam to anime, ale szczerze nie lubiłam, gdy jakaś inna dziewczyna rwała się do Rin’a. Dla mnie od początku pasował on do Asy. A na końcu byłoby mi strasznie smutno, przez to co zrobił, ale ta krew się lała i lała, a on dalej sobie gadał i żył. Normalny człowiek by się tyle nie utrzymał.
    Pozdrawiam i obiecuję, że niedługo znów tu coś przeczytam, skomentuję, Aikee_chan (Riicki) ^^

Skomentuj

