Zapowiedź: Mini-Skirt Uchuu Kaizoku

Wpisów chwilowo brak więc czas na małego zapychacza newsa, którego miałem napisać już dawno, ale ciągle zapominałem. Jakieś dwa tygodnie temu przeczytałem na stronie Magazynu Arigato o planowanej animowanej adaptacji powieści Mini-Skirt Uchuu Kaizoku (Kosmiczni Piraci w Mini-spódniczkach). Mam raczej blade pojęcie o czym ta powieść jest, ale pomyślmy… piraci = super, mini-spódniczki = super, kosmos = niekoniecznie super. Piraci + mini-spódniczki + kosmos = warto będzie rzucić okiem. Wiem jak głupie się to wydaje, ale i tak rzucę okiem, choćby ze względu na sentyment do piratów w każdej postaci. Poza tym; jeśli bohaterka ma wyglądać tak jak na załączonej grafice to czekam z niecierpliwością ^^.

mini-skirt-uchuu-kaizoku

8 Komentarzy

  1. Prawdę mówiąc po przeczytaniu pierwszych słów pomyślałem sobie „Co to jest?”, lecz po dokładniejszym zastanowieniu się może być ciekawe. ;)

    Mam nadzieję, że nie będzie to seria, tylko pojedynczy film.

  2. A’propo piratów w kosmosie mam (nikły bo nikły, ale jednak) sentyment z czasów kiedy tworzyłam krasnoludkę księżycową do systemu Crystalicum, dlatego anime jest, jak dla mnie, jak najbardziej pociągające. Zerknie się, bo grafika z piratką przesłodka ^^

  3. „Mini spódniczki” xD O czym ty myślisz ? :D Bo gdyby o czymś normalnym to chyba byś napisał poprostu spódniczki :P :)
    Ale sądzę, że warto spojrzeć (nie tylko przez mini spódniczki, piratów, kosmos). Świetne stroje mają ^^ (dlatego zajrzę xD )

  4. (Tak w ogóle to wiem, że tak się to anime nazywa [mini spódniczki], ale chociaż ty byś mógł napisać normalnie xD)

  5. Przepraszam, że już 3 komentarz, ale zapomniałam [znów] coś napisać :P
    Poczujesz się urażony jeśli napiszę też podobną zapowiedz do tego anime :D

    1. Nie przejmuj się, każdemu się zdarza zapomnieć. Jeśli zaczną mi kiedyś przeszkadzać 3 komentarze jednej osoby pod rząd to zawsze mogę je połączyć w jeden ^^. Pisz o czym chcesz, nie mam prawa Ci tego zabraniać, a chętnie przeczytam notkę prezentującą nieco inne spojrzenie na sprawę.

  6. […] Animowana adaptacja powieści Mini-Skirt Uchuu Kaizoku (Kosmiczni Piraci w Mini-spódniczkach), o której pisałem w kwietniu ma już reżysera! News znalazłem ponownie na stronie Magazynu Arigato. Niestety anime ma pojawić […]

  7. […] serii książek, o której wspominałem na blogu już daaaawno temu. Akcja dzieje się w przestrzeni kosmicznej, a główną bohaterką serii jest energiczna […]

Skomentuj

