Szybki update

Wczoraj robiłem małe porządki z tagami (znowu), a dziś przyszła pora na uporządkowanie kategorii. Największą zmianą jest przywrócenie kategorii „przemyślenia”, do której trafiać będą wszystkie teksty aspirujące do miana felietonu czy artykułu. Na chwilę obecną zaliczyłem do niej dwa wpisy, miejmy nadzieję, że wena na pisanie w tym duchu będzie mnie nachodzić częściej bo bardzo chciałbym zapełnić ten blog także ambitniejszymi i bardziej zaangażowanymi tekstami. Eh… pomyśleć, że kiedyś chciałem studiować dziennikarstwo…

Korciło mnie żeby zmienić layout, ale w ostatnim momencie się powstrzymałem. Miałem już jeden na oku; też miałby przyjemną w czytaniu, dużą czcionkę i interlinię (co uważam za największe plusy obecnego layoutu), ale w ostatniej chwili zraził mnie lekkimi zielonymi akcentami. Planowałem też wstawienie jakiejś grafiki do strony „O tym blogu”, ale natchnienie nie przyszło, a nie chciałem by była to pierwsza-lepsza grafika z deviantarta.

A teraz trochę z innej beczki. Przeglądając ostatnio statystyki zauważyłem dość zabawną rzecz. Musze przyznać, że autor ma fantazję i zna się na rzeczy, trzymać tak dalej ^^.

Mokrego dyngusa!

EDIT (22 kwietnia 2009): Stwierdziłem, że kategoria „przemyślenia” nie jest potrzebna, w końcu każdy wpis na blogu to swoisty artykuł dziennikarski i w gruncie rzeczy wszystkie wpisy zawierają moją opinię na jakiś temat, a więc wszystkie trzeba by zaliczyć do tej kategorii. Cóż kategoria przetrwała około 10 dni… ciekawe kiedy znowu zachce mi się ją przywracać…

One response

  1. heh, ja juz w ogole zadnych tagow nie pisze, tylko jest przydatne na wordpressie, wyszukiwarki tagi raczrej mniej obchodza. z doswiadczenia moge teraz tez powiedziec ze najmocniej to tytul lapia a potem tresc, a gdzies pomiedzy tym a niczym tagi. na wordpresie i tak nie ma tylu ludzi co by bylo tym zainteersowanym i mi jest obojetne czy ktos korzysta przegladarki etykiet. niech mnie czesciej odwiedza ;D

    jak bys chcial grafiki to mozesz dac mi jakies zlecenie(jakos okresl czego szukasz) to bym zrobil tobie fajna paczke

Skomentuj

