Wesołego jajka!

Składałem życzenia noworoczne to i na Wielkanoc coś napiszę. Poniższy wierszyk wymyśliłem sam, bez pomocy Google :P.

Wszelkiego dobra pełno w koszyku

Jajek dorzućcie bez liku

Kiełbaskę też tam upchnijcie

Baranka serwetką okryjcie

O rodzinie nie zapomnijcie

Wszystkich jajkiem poczęstujcie

Byście zawsze razem byli

I nigdy w rodzinę nie wątpili


Miras życzenia na blogu napisał

Z rymowaniem nieźle się spisał

Wszystkim najlepszego życzy

I pod stołem z przejedzenia kwiczy :D

Wesołych Świąt!

Wesołych Świąt!

3 Komentarze

  1. Także życzę ci Wesołych Świąt! (choć może troszkę spóźnione)

    No i muszę przyznać, że faktycznie:
    „Z rymowaniem nieźle się spisał” xD
    Ja zawsze byłam cienka w takich rzeczach ;)

    Ciepło pozdrawiam ^^

  2. Jakie spóźnione? Dopiero pierwszy dzień świąt mija, ja do masowego wysyłania sms’ów, maili i innych sposobów składania życzeń dopiero teraz się zabieram :D.
    Dzięki za życzenia ^^.

  3. Tobie tak samo ode mnie wszystkiego najleprzego, ostatnio mam duzo projektow na raz i tak ledwie co nadrabiam, ale mysle ze nie masz mi za zle…

    ps. fajny wirszyk ;)

Skomentuj

