Jeszcze o Rance Lee

Moja mała i całkowicie niegroźna obsesja (:P) na punkcie Ranki Lee nie chce mnie opuścić. Ostatnio często łapię się na nuceniu dwóch śpiewanych przez nią utworów: „Anata no Oto” i „Neko Nikki”. Jakby tego było mało, wchodząc wczoraj ma mój ulubiony imageboard od razu rzuciły mi się w oczy trzy grafiki z Ranką oraz jej niedoszłym (?) chłopakiem Alto w roli głównej. Ranka Lee najwidoczniej nie ma zamiaru w najbliższym czasie przestać mnie prześladować… nie żebym miał coś przeciwko temu prześladowaniu :D.

Tylko bycie twardym mężczyzną powstrzymuje mnie od piśnięcia "Kyaa!".

Tylko bycie twardym mężczyzną powstrzymuje mnie od piśnięcia "Kyaa!".

Więcej grafik poniżej. Klikać po większą wersję.

Kyaa!

Kyaa!

Prostota tego obrazka sprawia, że jest taki romantyczny...

Prostota tego obrazka sprawia, że jest taki romantyczny...

PS: 12 odcinek Maria Holic czeka na obejrzenie, a z wiosennych nowości jeszcze nic nie ruszyłem.

Skomentuj

