Szybki update

Zrobiłem małe porządki z linkami, teraz jest ich trochę więcej niż jeden ^^. W szczególności zapraszam do odwiedzania blogów Toguchi i Dream Universe, które zajmują się tematyką mangi, anime i kulturą japońską w ogóle czyli ich autorzy są niejako moimi kolegami po fachu :D. Na uwagę zasługują także linki do stron konwentów Grojkon i HidoiCon, bardzo możliwe, że pojawię się na obu konwentach i wszystkich serdecznie na nie zapraszam. Z kolei link do serwisu LARPY.PL był na stronie od samego początku. Miłośnicy LARPowego rzemiosła na pewno znajdą tam trochę informacji o grach organizowanych na terenie południowej Polski (w szczególności okolicach Bielska-Białej i Żywca) i nie tylko.

Wszystkie odnośniki można znaleźć w kolumnie do prawej stronie.

No, w końcu strona zaczęła wyglądać troszkę bardziej profesjonalnie…

EDIT: Mam inny pomysł na zarządzanie odnośnikami na stronie. Na razie zostają tylko linki do Toguchi i Dream Universe,  dla reszty coś się wymyśli. Zaktualizowałem też stronę „O tym blogu„, teraz znajduje się tam nieco bardziej natchniony tekst i informacje kontaktowe, przywróciełm też możliwość umieszczania komentarzy na niej.

3 Komentarze

  1. Update, update, kazdy tylko robi update. Prace nad moim blogiem zokoncza sie mniej wiecej rowno z budowa stadionow na Euro 2012. No ale trzeba przyznac, takie cos robi frajde.

  2. Dokładnie – update’y są fajne ;)
    Też już dodałam u mnie odnośnik do Twojego bloga, a tym samym na pewno będę tu częściej gościć ^^ … na ile czas oczywiście pozwoli :)

    Dobrze, że na wordpressie przybywa coraz więcej blogów poświęconych japońskiej tematyce. Kiedy zaczynałam około rok temu to ciężko było znaleźć coś prawdziwie porządnego :(
    Teraz mam aż zatrzęsienie stron, które warto czytać xD

    Pozdrawiam :)

    PS: Larpy jakoś szczególnie mnie nie kręcą, ale zastanawiam się nad odwiedzinami na HIDOIconie w Bielsku-Białej ^^

  3. Miewam takie okresy, że najchętniej wszystko bym tu pozmieniał, ale staram się nad tym panować :D.
    Na Hidoicon zapraszam, małym konwentom też warto dać szansę.

    Skoro tak już się powymieniałem linkami to chyba najwyższy czas zacząć traktować blogowanie całkiem „poważnie” :D.

Skomentuj

