Śniła mi się Ranka Lee

Wczoraj miałem piękny sen. Nie pamiętam dokładnie o czym był, ale na pewno była w nim Ranka Lee z anime Macross Frontier. Nie mam pojęcia dlaczego przyśniła mi sie akurat ona, jeśli chodzi o Macrossa to widziałem może dwa odcinki gdzieś ze środka serii i wiem tyle, że są tam mechy, wroga rasa kosmitów i dużo śpiewania. Teraz pewnie Ranka nie da mi spokoju dopóki nie obejrzę serii w całości… Najbardziej nakręca mnie gest, który wykonuje na załączonej grafice prawą dłonią, spróbujcie, wykonanie go wcale nie jest takie proste ^^.

Klik.

Klik.

Swoją drogą to dlaczego przyśniła mi się bohaterka, którą ledwo znam? Jest przecież tyle piękniejszych bohaterek, które nie mają przede mną tylu tajemnic co ona… choćby bohaterki Kanona…

5 komentarzy

  1. Haha, tez takie cos mialem, tylko mi Revy z Black Lagoon bron do glowy trzymala, nie pozalowalem ogladania, a nawet nie wiem czemu na poczatku nie chcialem. Teraz to juz i tak obojetne, a co do Macross Frontier, widzialem pierwszy odcinek i po ~15(?) minutach wylaczylem, nie moglem dalej…
    milej zabawy przy spelnianiu snow ;)

    ps. ciezko u ciebie wpis pisac, literki takie male itd. czy problem u mnie?

    1. @Tako-Chan
      Możliwe, że w tym layoucie pole do wpisywania komentarzy ma troszkę przymałą czcionkę. Na pewno ciut większa będzie mile widziana, ale ten layout na tyle mi przypadł do gustu, że nie planuję go zmieniać w najbliższej przyszłości :P. Za to bardzo dobrze czyta się w nim wpisy, ładna interlinia na półtora wiersza i czytelna czcionka.
      Źle ze mną skoro zaczynają mi się śnić dwuwymiarowe kobiety… :D.

  2. Plusy sam widze, ze tobie do gustu przypadl tez dobrze, ja nadal szukam czegos leprzego i nic w moim blogu mi sie na 100% podoba, moze poprostu za zbyt wybredny jestem.
    W prawdziwego Otaku sie juz przemieniasz^^, jeszcze troche a moze juz bedziesz tylko z dakimakura sypial…

  3. […] i niejednemu fanowi śni się po nocach (mnie na szczęście chwilowo to nie dopadło i od pamiętnego przypadku z Ranką Lee nie śniła mi się żadna animowana dziewoja). O ile w pierwszym odcinku eksponowano takie cechy […]

  4. Twój sen to naprawdę niepokojące zjawisko. Miejmy nadzieję, że nie przerzuci się to na inne części twojego życia, tj. blog. Co do Macross’a, to mile go wspominam. Mimo paru „powalających” momentów, które na spokojnie przetrzymałem, to fajnie patrzy na walki kosmiczne.

    Pozdro all!!!

Skomentuj

